loading...
هواداران پرسپولیس
پیغام مدیریت

کلوب هواداران پرسپولیس از همه ی دوستانی که مایل به همکاری در سایت و مدیریت فروم هستند دعوت میکند.


در صورت تمایل به همکاری در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.

انجمن های هواداران پرسپولیس

برای ورود به انجمن های هواداران پرسپولیس روی بنر زیر کلیک کنید

آخرین ارسال های انجمن
ramin بازدید : 74 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

پس از مصدوميت مهرداد پولادي و عدم بهبود اين بازيکن و کمبود بازيکن در سمت چپ تيم پرسپوليس صحبتهايي مبني بر حضور علي لطيفي در برخي از رسانه ها و روزنامه ها شد براي همين با اين بازيکن سابق سايپا و صبا و فجر سپاسي تماس گرفتيم تا ماجراي رفتنش را از زبان خودش جويا شويم.

علي لطيفي در مصاحبه با سايت گل گفت: پرسپوليس باشگاه خيلي بزرگي است که با وجود علي دايي بزرگتر هم شده است.مگر مي‌شود فوتباليستي در ايران دوست نداشته باشد در پرسپوليس حضور پيدا کند. استقلال و پرسپوليس تيم‌هايي هستند که در ايران هر بازيکني دوست دارد در آن بازي کند.

لطيفي در ادامه گفت: اين که بعضاً گفته مي شود پرسپوليس جاي با تجربه هاست بايد بگويم من در عين جواني چندين سال است که در ليگ برتر حضور دارم و حتي سابقه بازي در جام باشگاه هاي آسيا را هم با تيم صبا دارم پس بي تجربه نيستم. فقط نياز دارم که علي آقا اين فرصت را به من بدهد تا خودم را به ايشان ثابت کنم. من توانايي اين را دارم که در پرسپوليس بازي کنم اما خب تصميم آخر را علي آقا مي گيرد.

بازيکن فصل قبل شهرداري تبريز و سايپا در پايان گفت: من علاقه ام را به پرسپوليس و علي دايي پنهان نمي کنم اما اگر هم اين اتفاق نيفتد ناراحت نمي شوم چرا که فوتبالم را در جايي ديگر ادامه مي دهم و در فرصتي دوباره شانسم را براي حضور در پرسپوليس امتحان مي کنم. من از 2تيم پيشنهاد دارم که بايد خيلي زود تصميم بگيرم البته کن بازيکن آزاد هستم و براي قرارداد بستن مشکلي ندارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    گالری کاغذ دیواری

    گالری تصاویر


     

          

      

        

    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 488
  • بازدید سال : 3,681
  • بازدید کلی : 45,701
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد
    دریافت کد