زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 5:25 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دوستانی که مایل به مدیریت فروم هستند به ما اطلاع دهند


ارسال پاسخ
تعداد بازدید 2682
نویسنده پیام
ADMIN آفلاین

بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
اخبارپرسپولیس



عباسی: توقع از پرسپولیس زیاد است

وزیر ورزش و جوانان گفت: توقع از تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل هواداران زیادی که دارد، بالا است.


به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان در دیدار با مدیر عامل، هیئت مدیره و معاونین باشگاه پرسپولیس گفت: اقدامات انجام شده و ملاحظاتی که مدیریت باشگاه در مباحث علمی شدن، تأسیس آکادمی، دانشگاه، نمایندگی‌ها، مدارس فوتبال و امور اقتصادی و فرهنگی داشته است، اقدامات ارزشمندی است و بنده امیدوارم باشگاه پرسپولیس در بحث ورزش همگانی - قهرمانی نیز ورود کرده و در توسعه ورزش همگانی فعالیت قابل توجهی داشته باشد. چرا که این باشگاه پرطرفدار به واسطه علاقمندانی که دارد در موضوع ورزش همگانی که مد نظر مقام معظم رهبری است، می‌تواند موثر باشد.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ ورزش قهرمانی مثل رسیدن به قله می‌ماند و انتظار ما این است که باشگاه پرسپولیس با ورود به ورزش همگانی در پایه سازی برای معرفی قهرمانان و شکوفایی استعدادهای برتر تاثیر داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان درباره گزارش محمد رویانیان در مورد فعالیت‌های انجام شده در باشگاه پرسپولیس گفت: از گزارش آقای رویانیان تشکر می‌کنم. موفقیت‌های بدست آمده محصول حضور جمعی منسجم، مطلع، همدل و بعضا آشنا به ورزش در مدیریت، هیئت مدیره، معاونین و کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس است. فکر می‌کنم ترکیب خوبی شکل گرفته و باشگاه پرسپولیس که سابقه زیادی دارد، می‌تواند راه ترقی و رشد را طی کرده و به مدارج بالایی برسد.

عباسی افزود: برای بنده به عنوان وزیر ورزش، پرسپولیس و استقلال واحد است. باید به عنوان متولی ورزش کشور انصاف را رعایت کرد. مابقی باشگاه‌ها نیز برای ما قابل احترام و ارزشمند هستند و رشد و پیشرفت آنها نیز زمینه ساز پیشرفت ورزش کشور می‌شود. البته پرسپولیس و استقلال اگر محاسنی داشته باشند این محاسن چندان به ما بر نمی‌گردد؛ اما معایب آن موضوعی است که تجربه ثابت کرده به ما ختم می‌شود.

وی تصریح کرد: در گزارشی که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرد، به خوبی مشخص بود که در امور زیربنایی، ورزشی، فرهنگی و علمی اقدامات خوبی انجام شده که قطعا این فعالیت‌ها در سایه فعالیت‌های بسیار شکل گرفته است.

عباسی درباره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. هیچ رشته‌ای در جهان ورزش جذابیت فوتبال را ندارد. اینکه صد هزار تماشاگر به استادیوم می‌روند نشان دهنده جذابیت فوتبال است. پرسپولیس و استقلال همواره مورد توجه هستند و مردم بواسطه علاقمندی توقع دارند. برخی مواقع غیرقابل پیش بینی بودن فوتبال باعث می‌شود که همه معادلات بر هم بریزد. مثلا همین تیم فوتبال استقلال برای بازی با نماینده عربستان و در شرایطی که در خانه حریف بازی می‌کرد و در سفر هم با مشکلاتی مواجه شده بود، توانست در عربستان به برتری دست یابد اما در تهران و مقابل تماشاگران خودی مغلوب شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در مجموع باید بگویم به واسطه اینکه در باشگاه پرطرفداری فعالیت می‌کنید توقع جامعه از تیم و باشگاه بالاست و این انتظار، انتظار به حقی است. جایی فعالیت می‌کنید که دل‌های زیادی به آن وابسته است. باشگاه‌های پرطرفدار نتایجی که کسب می‌کنند با روح و روان و عاطفه مردم سر و کار دارند و همین موضوع مسئولیت مسئولان و اعضای تیم‌های ورزشی آن را بیشتر می‌کند.

عباسی در پایان گفت: از اینکه اقدامات بسیاری طی یکسال اخیر در باشگاه پرسپولیس برای رشد این باشگاه پرطرفدار و مردمی صورت گرفته تشکر می‌کنیم و اینها را اقدامات ارزشمندی می‌دانیم. انتظار ما این است که پرسپولیس در بحث ورزش همگانی - قهرمانی ورود کرده و انتظارات را برآورده سازد.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
شنبه 31 فروردین 1392 - 00:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
naghme3 آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 126
عضویت: 31 /1 /1392
محل زندگی: بندرعباسیم ساکن یزد
سن: 18
شناسه یاهو: s.setare62@yahoo.com
تشکرها : 16
تشکر شده : 17
پاسخ : 1 RE انتقادتندبازیکن مس کرمان ازرویانیان

انتقاد تند بازیکن مس کرمان از رویانیان

شجاع خلیل‌زاده اظهار کرد: آقای رویانیان گفته است که پرسپولیس من را نمی‌خواهد. او با این حرفش با شخصیت من بازی می‌کند. من کجا گفته‌ام که می‌خواهم به پرسپولیس بروم که مدیرعامل این تیم این گونه درباره من حرف می‌زند؟
آفتاب:بازیکن تیم فوتبال مس کرمان از همه مربیان، بازیکنان، مدیران و هواداران پرسپولیس خواست درباره او حرفی نزنند چون قصد رفتن به این تیم را ندارد.

شجاع خلیل‌زاده با انتقاد از صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس درباره وی اظهار کرد: آقای رویانیان گفته است که پرسپولیس من را نمی‌خواهد. او با این حرفش با شخصیت من بازی می‌کند. من کجا گفته‌ام که می‌خواهم به پرسپولیس بروم که مدیرعامل این تیم این گونه درباره من حرف می‌زند؟

وی ادامه داد: از همه مربیان، بازیکنان، مدیران و هواداران پرسپولیس می‌خواهم که درباره من حرف نزنند چون پرسپولیس، گزینه من برای فصل آینده نیست.

خلیل‌زاده همچنین درباره قصدش برای جدایی از مس هم گفت: ابتدای فصل که به مس آمدم، با مدیران وقت باشگاه توافق کردم که آخر فصل از این تیم جدا شوم. این مسئله آنقدر حاد نیست که مدیران باشگاه آن را سخت می‌کنند.

به گزارش ایسنا،بازیکن سابق تیم فوتبال مس سرچشمه در پایان با اشاره به سقوط این تیم به لیگ دسته دو گفت: از این اتفاق متاسفم و آن را حاصل نبود مدیریت صحیح در باشگاه می‌دانم. مدیران باشگاه اکبر زبردست را که یک مربی بومی بود، برکنار کرده و نتیجه‌اش را دیدند. او کسی بود که من را ساخت. باشگاه مس به جای آن که به فکر نگه داشن من باشد، باید سرمایه‌های بومی‌اش را حفظ کند.

امضای کاربر : عشق یعنی در ره اوسربدار عشق یعنی لحظه های بیقرار
دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 - 18:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
naghme3 آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 126
عضویت: 31 /1 /1392
محل زندگی: بندرعباسیم ساکن یزد
سن: 18
شناسه یاهو: s.setare62@yahoo.com
تشکرها : 16
تشکر شده : 17
پاسخ : 2 RE
مهدوی کیا و کریمی دو غایب بازی با ملوان
مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند بخشش نوروزي در اشتباه اول بود و تکرار آن ديگر قابل توجيه نيست.

جام ورزشی: مهدوي کيا و علي کريمي در برابر تيم فوتبال ملوان در چهارچوي رقابت هاي هفته سي وسوم ليگ برتر فوتبال ايران حاضر نخواهند شد؛ همچنين اخبار اين تيم را در زير مشاهده کنيد.
مهدي مهدوي کيا امروز 2 ارديبهشت در تمرين سرخپوشان حاضر شد و تمرينات خود را آغاز کرد اما شنيده ها حاکي از اين موضوع است که هم مهدي مهدو ي کيا و هم علي کريمي در برابر تيم فوتبال ملوان بازي نخواهند کرد و قصد دارند تا تمام انرژي خود را براي حضور در فينال رقابت هاي جام حذفي بگذارند تا تيم فوتبال پرسپوليس بتواند عنوان قهرماني در جام حذفي را از آن خود کند.

گفتني است با توجه به صحبت هاي اخير هادي نوروزي در يکي از جرايد ورزشي بر عليه کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس، وي به صورت محترمانه از اين باشگاه اخراج شد و مسئولان اين باشگاه اعلام کردند که اين موضوع به دليل بخشش نوروزي در اشتباه اول بود و تکرار آن ديگر قابل توجيه نيست.

شايان ذکر است، ساشا مدافع تيم فوتبال گهر امروز در تمرين سرخپوشان پايتخت حاضر شد که البته اظهار داشته به دليل مصدوميت به پزشک تيم پرسپوليس مراجعه کرده و قرار است که مراحل درمان را زيرنظر وي انجام دهد اما در اين شرايط که ليگ برتر رو به اتمام است و سقوط گهر به ليگ دسته اول فوتبال کشور، هيچ بعيد نيست که اين مدافع گهري فصل آينده در باشگاه پرسپوليس به فعاليت هاي خود ادامه دهد.

لازم به ذکر است، علي کريمي بازيکن شماره 8 سرخپوشان امروز در تمرين پرسپوليس حاضر نشد و دليل اين امر حضور وي در اداره ماليات براي رفع مشکلات مالياتي بوده است.

امضای کاربر : عشق یعنی در ره اوسربدار عشق یعنی لحظه های بیقرار
دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 - 20:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 3 RE واگذاري امتياز فوتسال پرسپوليس به بهزيستي
در نشست مديرعامل باشگاه پرسپوليس با رياست سازمان بهزيستي کل کشور مجوز موسسه خيريه «نيکوکاران سرخپوش» به محمد رويانيان اهدا و امتياز تيم فوتسال پرسپوليس نيز به سازمان بهزيستي واگذار شد.

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس که چندي پيش از سوي سازمان بهزيستي به عنوان سفير طلايي اين سازمان به منظور انجام کارهاي خيرخواهانه در عرصه ورزش انتخاب شده بود، عصر امروز نشست ويژه‌اي با دکتر هاشمي رئيس سازمان بهزيستي کل کشور داشت و تصميمات جديدي براي ورود باشگاه پرسپوليس به امور خيريه اتخاذ شد. در اين نشست حسين شمس، سرمربي اسبق تيم ملي فوتسال به عنوان مشاور سازمان بهزيستي نيز حضور داشت.

محمد رويانيان در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس در اين باره گفت: نشستي که امروز در سازمان بهزيستي داشتيم بعد از شب به ياد ماندني تجليل از چهره‌هاي ماندگار پرسپوليس اتفاقي بسيار زيبا و نيک بود و بنده اميدوارم باشگاه پرسپوليس با برخورداري از خيل عظيم هوادارانش بتواند در امور خيريه گام‌هاي مهمي بردارد. آقاي هاشمي رياست محترم سازمان بهزيستي لطف کردند مجوز فعاليت باشگاه پرسپوليس در امور خيريه را با صدور مجوز موسسه خيريه نيکوکاران سرخپوش فراهم کردند. در هيئت مديره اين موسسه خيريه بزرگاني همچون محمد مايلي‌کهن، محمد پنجعلي، مهدي مهدوي‌کيا و حسين شمس حضور خواهند داشت و بنده نيز در کنار آنها خواهم بود. پروانه رسمي اين موسسه خيريه امروز در سازمان بهزيستي رسما به ما داده شد. باشگاه پرسپوليس برحسب وظيفه و رسالتي که دارد در امور خيريه ورود خواهد کرد و در گام اول با حضور مسئولان سازمان بهزيستي و اعضاي محترم هيئت مديره در ورزشگاه درفشي‌فر، آغاز به کار اين موسسه خيريه انجام خواهد شد و اولين نشست رسمي در درفشي‌فر برگزار مي‌شود و بازيکنان پرسپوليس که همواره به حضور در چنين فعاليت‌هايي مشتاق هستند، ما را ياري خواهند کرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين تصريح کرد: براي همکاري و همياري هواداران پرسپوليس در امور خيريه برنامه‌هايي در نظر داريم که ان‌شاءالله در اولين نشست هيئت مديره پيشنهادات و نظرات را مطرح مي‌کنيم تا تصميمات خوبي گرفته شود. همچنين ما امروز امتياز تيم فوتسال پرسپوليس را به سازمان بهزيستي واگذار کرديم و در همين راستا از آقاي کفاشيان نيز درخواست کرديم در چارچوب مسائل قانوني مجوز بازگشت اين تيم به ليگ برتر فراهم شود تا از اين طريق نيز بتوان گام‌هايي در امور خيريه برداشت.

محمد رويانيان در پايان گفت: باشگاه پرسپوليس در يکسال اخير فعاليت‌هايي در امور خيريه داشته که از جمله مي‌توان به عقد تفاهمنامه با سازمان بهزيستي استان تهران در شيرخوارگاه آمنه اشاره کرد که ما تقبل کرديم کودکان زير 3 سال استان تهران را زير پوشش بگيريم و امروز در نشست با رياست سازمان بهزيستي کل کشور آمادگي خود براي حمايت معنوي و مالي از تمام کودکان زير سه سال و بي‌سرپرست کل کشور را اعلام داشتيم. ما اميدواريم و تلاش مي‌کنيم در امور خيريه و عام‌المنفعه ورود کرده و گام‌هاي اساسي در اين راستا برداريم. بدون تعارف بايد بگويم بسيار خوشحالم و احساس مي‌کنم باشگاه پرسپوليس با اقدامي که امروز صورت گرفت در مسيري گام برخواهد داشت که خيلي‌ها را خشنود خواهد کرد.


امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 - 21:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 4 RE اخبارپرسپولیس
تفاهم‌نامه پرسپوليس با آکادمي ملي المپيکمسئولان باشگاه پرسپوليس صبح امروز تفاهم‌نامه‌اي را با مديران آکادمي ملي المپيک امضاء کردند. مسئولان باشگاه و دانشگاه پرسپوليس در راستاي گسترش فعاليت‌هاي خود صبح امروز با حضور در آکادمي ملي المپيک تفاهم‌نامه همکاري با مسئولان اين آکادمي امضاء کردند.به گزارش فارس، در اين جلسه منتقمي و استيلي به عنوان نمايندگان باشگاه پرسپوليس حضور داشتند و مقرر شد از اين به بعد باشگاه و دانشگاه پرسپوليس همکاري‌هاي بيشتري در زمينه برگزاري مراسم‌هاي مختلف با آکادمي ملي المپيک داشته باشند.همچنين خبر ديگري از پرسپوليس اينکه مسئولان سفارت برزيل در ايران ويزاي بازيکنان، مربيان و مسئولان قرمز‌پوش را براي سفر به اين کشور آماده کردند.گفتني است؛ پنج بازيکن و مربي 15 و 16 ارديبهشت براي حضور در آکادمي ترافيک راهي برزيل خواهند شد.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 - 13:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 1 کاربر از ADMIN به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: rana20 /
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 5 RE اخبارپرسپولیس
پرسپوليس با يک گل از سد سايپا گذشتتيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي با يک گل از سد سايپا گذشت.تيم فوتبال پرسپوليس در دومين ديدار تدارکاتي خود قبل از بازي مقابل ملوان از ساعت 17 امروز به مصاف سايپا رفت. در اين ديدار که در زمين درفشي‌فر برگزار شد، قرمزپوشان موفق شدند با تک گل کريم انصاري‌فرد حريف ليگ برتري خود را شکست بدهند.به گزارش فارس، پرسپوليس قبل از اين ديدار نيز در ديداري تدارکاتي با 3 گل پيکان را شکست داده بود.قرمزپوشان روز يکشنبه در چارچوب ليگ برتر در ورزشگاه آزادي ميزبان ملوان بندرانزلي هستند.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 - 22:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 6 RE اخبارپرسپولیس
پايان قرارداد 11 بازيکن سرخ‌هابا پايان فصل قرارداد 11 بازيکن پرسپوليس به پايان مي‌رسد و بايد ديد باشگاه پرسپوليس تا چه اندازه براي حفظ آنها موفق مي‌شود.فصل رو به پايان است و به طور مسلم آنچه براي باشگاه ها اهميت دارد بررسي وضعيت قرارداد بازيکنان است. باشگاهي مثل پرسپوليس هم نمي تواند از اين مسئله مستثني باشد.به گزارش فارس، اين باشگاه براي فصل فعلي خريدهاي تازه اي را انجام داد و با برخي از بازيکنان هم تمديد کرد. در زير به بررسي وضعيت قرارداد بازيکنان اين تيم پرداخته ايم:طبق بررسي هاي به عمل آمده نفرات زير با پرسپوليس قرارداد دارند.امير عابدزاده(دو فصل)، محمد قاضي(يک سال)، کلاه کج(يک سال )، ميثم نقي زاده(يک سال)، اميرحسين فشنگچي(يک سال)، خانزاده(دو سال)،رضا حقيقي(دو سال)، مهرزاد معدنچي (يک سال) و رضا محمدي (دو سال)همچنين بازيکناني که قراردادهاي مشروط با پرسپوليس دارند شامل حسين ماهيني يک سال و غلامرضا رضايي يک سال ديگر هستند.بازيکناني که قراردادشان در پايان فصل با پرسپوليس تمام مي‌شود شامل جلال حسيني، پروويچ، نيلسون، ولادتکو، نورمحمدي، پولادي، نوري، کريمي، انصاري فرد، نوروزي، بنگر هستند.اين در شرايطي است که بازيکنان جواني مانند کنعاني، سيف اللهي، احمد زاده و قدمي نيز همچنان با سرخپوشان به عنوان سهميه هاي بازيکنان جوان قرارداد دارند.اين وضعيت نشان مي دهد که محمد رويانيان مديرعامل باشگاه براي فصل جديد براي تمديد قرارداد ستاره هاي پرسپوليس کار سختي پيش رو دارد و بايد ديد سردار سرخ ها مي تواند همه اين بازيکنان را حفظ کند يا خير.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 - 22:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 7 RE اخبارپرسپولیس
پايان قرارداد 11 بازيکن سرخ‌هابا پايان فصل قرارداد 11 بازيکن پرسپوليس به پايان مي‌رسد و بايد ديد باشگاه پرسپوليس تا چه اندازه براي حفظ آنها موفق مي‌شود.فصل رو به پايان است و به طور مسلم آنچه براي باشگاه ها اهميت دارد بررسي وضعيت قرارداد بازيکنان است. باشگاهي مثل پرسپوليس هم نمي تواند از اين مسئله مستثني باشد.به گزارش فارس، اين باشگاه براي فصل فعلي خريدهاي تازه اي را انجام داد و با برخي از بازيکنان هم تمديد کرد. در زير به بررسي وضعيت قرارداد بازيکنان اين تيم پرداخته ايم:طبق بررسي هاي به عمل آمده نفرات زير با پرسپوليس قرارداد دارند.امير عابدزاده(دو فصل)، محمد قاضي(يک سال)، کلاه کج(يک سال )، ميثم نقي زاده(يک سال)، اميرحسين فشنگچي(يک سال)، خانزاده(دو سال)،رضا حقيقي(دو سال)، مهرزاد معدنچي (يک سال) و رضا محمدي (دو سال)همچنين بازيکناني که قراردادهاي مشروط با پرسپوليس دارند شامل حسين ماهيني يک سال و غلامرضا رضايي يک سال ديگر هستند.بازيکناني که قراردادشان در پايان فصل با پرسپوليس تمام مي‌شود شامل جلال حسيني، پروويچ، نيلسون، ولادتکو، نورمحمدي، پولادي، نوري، کريمي، انصاري فرد، نوروزي، بنگر هستند.اين در شرايطي است که بازيکنان جواني مانند کنعاني، سيف اللهي، احمد زاده و قدمي نيز همچنان با سرخپوشان به عنوان سهميه هاي بازيکنان جوان قرارداد دارند.اين وضعيت نشان مي دهد که محمد رويانيان مديرعامل باشگاه براي فصل جديد براي تمديد قرارداد ستاره هاي پرسپوليس کار سختي پيش رو دارد و بايد ديد سردار سرخ ها مي تواند همه اين بازيکنان را حفظ کند يا خير.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 - 22:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 8 RE اخبارپرسپولیس


شکست پرسپوليس مقابل فولاد خوزستان


فولاد خوزستان در يک ديدار پربرخورد و پرحاشيه موفق شد پرسپوليس را شکست دهد.


تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و فولاد خوزستان از ساعت 21 امشب در ديداري دوستانه در ورزشگاه تختي به مصاف يکديگر رفتند.

* اين ديدار در نهايت با پيروزي دو بر يک فولاد به پايان رسيد. براي فولاد مهدي نوري 17 پنالتي، اسماعيلي شريفات 55 و براي پرسپوليس قاسم دهنوي 61 پنالتي گلزني کردند.

* نيلسون دروازه‌بان پرسپوليس که با لباس مشکي که همررنگ بازيکنان فولاد بود که به دليل هم رنگ بودن لباسش را بازيکنان حريف کاور سفيد به تن کرد.

* حدود 4 هزار هوادار از اين مسابقه ديدن کردند

* محمد پنجعلي، ضيا عربشاهي، عليرضا حقيقي تماشاگران ويژه اين مسابقه بودند.

* فولاد در دقيقه 15 صاحب پنالتي شد بازيکن اين تيم وقتي قصد زدن ضربه را داشت رضا حقيقي براي او مزاحمتي ايجاد کرد که داور دستور به تکرار ضربه پنالتي و تصميم به اخراج بازيکن پرسپوليس گرفت.

* در ابتداي مسابقه تمام بازيکنان فولاد سمت علي دايي رفتند.

*کادر فني پرسپوليس سمت حسين فرکي رفتند و به اين مربي خوش‌آمد گفتند.

* سيدجلال حسيني همچنان با سري بانداژ شده در ميادين حاضر مي‌شود.

* اميد نمازي تماشاگر ويژه اين مسابقه بود

* هواداران پرسپوليس علي دايي و اکثر بازيکنان خود را تشويق کردند.

* با توجه به 10 نفره شدن پرسپوليس در نيمه دوم فولاد نيز يک بازيکن خود را بيرون کشيد و با 10 نفر به بازي ادامه داد.

* در دقيقه 61 ميلاد همايوني دروازه‌بان فولاد مرتکب خطاي پنالتي شد و داور او را از زمين اخراج کرد.

* با توجه به اينکه فولادي‌ها يک در آغاز نيمه دوم يک بازيکن خود را بيرون کشيده بودند دروازه‌بان دوم اين تيم به جاي همان يار وارد زمين شد.

* در دقيقه 75 عبدالله کرمي و محمد عباسي با يکديگر دچار درگيري شدند.

* در نيمه اول مسابقه خطاي خشونت ميثم حسيني بازيکن پرسپوليس از چشم داور دور ماند که اين مسئله با اعتراض نيمکت‌نشيان فولاد همراه شد.

* در آواخر نيمه دوم فرزاد حاتمي بازيکن سابق استقلال به جاي اسماعيل شريفات وارد ميدان شد حضور حاتمي در ميدان با شعارهاي هواداران پرسپوليس عليه او همراه شد.

* ايوب کلانتري در دقيقه 90 با خطا روي قاسم دهنوي کارت زرد دوم را دريافت کرد و از زمين مسابقه اخراج شد.

* با توجه به اينکه اين بازي دوستانه بود اما بازيکنان دو تيم بسيار محکم بازي مي‌کردند و خشونت بسيار زياد اين ديدار منجر به دريافت کارت قرمز براي سه بازيکن شد.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 9 RE
دهنوي بدون شک بازيکن پرسپوليس است


صمد ابراهيمي در مورد شرايط قاسم دهنوي گفت: در پرونده شکايت عليرضا رحيمي از سعيد شيريني قرار شد رويانيان و رحيمي با يکديگر آشتي کنند.

صمد ابراهيمي در مورد وضعيت قاسم دهنوي گفت: تکليف اين پرونده مشخص است و قاسم دهنوي با توجه به اينکه سپاهان از 6 سهميه ليگ برتري خود استفاده کرده است بازيکن پرسپوليس محسوب مي‌شود. البته به دليل اينکه او دو قرارداد امضا کرده با جريمه نقدي روبرو خواهد شد.

به گزارش فارس ، وي در مورد حضورش در جلسه ديروز کميته انضباطي عنوان کرد: اين جلسه مربوط به پرونده قاسم دهنوي نبود بلکه رسيدگي به شکايت عليرضا رحيمي از سعيد شيريني بود به دليل اينکه سرپرست پرسپوليس در اين فايل صوتي عليه سپاهان فحاشي کرده بود. به هر حال صحبت‌ها انجام شد و در نهايت اين تصميم گرفته شد که در جلسه‌اي امروز محمد رويانيان و عليرضا رحيمي حرف‌هاي خود را بيان و آشتي کنند.

وکيل شجاع خليل‌زاده در مورد وضعيت پرونده عنوان کرد: شجاع خليل‌زاده قرارداد خود را به صورت رسمي با سپاهان ثبت کرده و من شماره ثبت اين قرارداد را نيز برخلاف ادعاي مس کرمان مي‌توانم در اختيارتان قرار دهم. اينکه آقاي شهبازي مي‌گويد اين قرارداد قانوني نيست چرا که خليل زاده با آنها قرارداد دارد و نامه رضايتنامه اين بازيکن توسط قائم‌مقام باشگاه مس امضا شده که حق امضا نداشته، نشان مي دهد حق با ماست. چرا که امضاي قرارداد خليل زاده با مس کرمان نيز توسط قائم مقام وقت باشگاه انجام شده که طبق گفته مسئولان اين تيم حق امضا نداشته است پس اين قرارداد از ابتدا باطل است.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
چهارشنبه 26 تیر 1392 - 17:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 10 RE
اسپانسرهاي پرسپوليس قرارداد امضا نمي‌کنند

مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي امضاي قرارداد با چند اسپانسر و حمايت مالي از پرسپوليس در فصل جديد دچار درد‌سر شد.

تغيير هيئت مديره و مديرعامل باشگاه پرسپوليس اين روزها به علاوه ايجاد حواشي در پرسپوليس، مشکلاتي مالي براي سرخپوشان پيش آورده تا حدي که پول‌هاي لازم براي پرداخت حقوق بازيکنان مهيا نشود.

به گزارش فارس، از همين رو محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در يک هفته گذشته سعي کرد با دو اسپانسر براي رو و پشت پيراهن پرسپوليس قراردادي امضا کند اما با توجه به اينکه به آنها اعلام شده هنوز تکليف مديرعامل و هيئت مديره مشخص نيست آنها حاضر به امضاي قرارداد با پرسپوليسي‌ها نيستند. همچنين چند حامي مالي نيز که قرار بود کمک‌هايي به پرسپوليس انجام دهند به دليل بلاتکليفي اين باشگاه از تصميم خود تا حدود زيادي منصرف شدند.

اين در شرايطي است که بازيکنان پرسپوليس و حتي کادر فني منتظر دريافت برخي از مطالبات خود هستند.


امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
چهارشنبه 26 تیر 1392 - 18:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 11 RE
حاشيه‌ بازي دوستانه پرسپوليس و سايپا


تيم فوتبال پرسپوليس بعداز ظهر امروز در شرايطي در ديدار تدارکاتي به مصاف سايپا رفت که سرمربي نارنجي‌پوشان درگيري شديدي با داور بازي پيدا کرد.

تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18 و 10 دقيقه امروز در ديداري تدارکاتي به مصاف سايپا در زمين نارنجي‌پوشان رفت که حاشيه‌هاي اين بازي را در زير مي‌خوانيد:

به گزارش فارس، ترکيب پرسپوليس در نيمه اول عبارت است از:

محمدي، خانزاده، نوري، غريبي، نورمحمدي، مارکو، حقيقي، سيد صالحي، عاليشاه، ماهيني و عسگر

ترکيب پرسپوليس در نيمه دوم

محمدي، نورمحمدي، صادقيان، نوري، حقيقي، دهنوي، رضايي، عباس‌زاده، عسگر و ميثم حسيني

*در بازي امروز هيچ هوادار و خبرنگاري حضور نداشت.

*کريم باقري بر روي يک صندلي کنار دايي نشست و به او مشاوره‌هايي در خصوص بازي مي‌داد. فريادهاي باقري و راهنمايي‌هاي بازيکنان نيز در نوع خود جالب بود.

*در بازي امروز محمد نوري کاپيتان بود.

*در دقيقه 70 به دليل بازي خشن پرسپوليسي‌ها، فيرات سرمربي سايپا به سمت داور حمله‌ور شد و او معتقد بود که بازيکنان پرسپوليس بايد اخراج شوند. داور نيز فيرات را از کنار زمين اخراج کرد.

*در ابتداي بازي قوباخلو، رحمتي، صادقي و شکوري به سمت دايي رفتند و از او رخصت گرفتند.

*خانزاده، ثابتي، حقيقي در اين بازي از داور بازي کارت زرد گرفتند.

*شوخي‌هاي ثابتي با دهنوي دو بازيکني که فصل قبل در تراکتورسازي بودند در نوع خود جالب بود.

*عليرضا حقيقي نظاره‌گر اين بازي بود.

*علي دايي پس از نيمه اول به انتقاد از بازيکنانش پرداخت. علي دايي معتقد بود علي‌رغم اينکه پرسپوليس در دوران بدنسازي است اما بازيکنان بايد سفت‌تر بازي کنند.

*مديران باشگاه سايپا از جمله کوشا و سبحاني اين بازي را از نزديک تماشا مي‌کردند.

*ميلاد غريبي برخورد گرمي با بازيکنان سايپا داشت.

*فيرات در ابتداي بازي به سمت دايي آمد و دقايقي با او به بگو و بخند پرداخت.

*در دقيقه 75 رضا نورمحمدي از زمين بازي اخراج شد.

کادر فني سايپا به شدت به داور بازي اعتراض داشتند.

*سيد جلال حسيني در نيمه دوم با سر بانداژ شده و بخيه به ميدان رفت. اين بازيکن اعتراض‌هايي به تدارکات و دکتر سايپا داشت که مدام به داخل زمين مي‌دويدند.

*داوري بازي بر عهده تورج حق‌وردي بود.

*قباخلو مهاجم سايپا نيز در وسط بازي به سمت دايي آمد و از او رخصت گرفت.

*نيروي انتظامي نيز در ورزشگاه سايپا ديده شد.

* ميلاد نصرتي برادر محمد نصرتي نيز اين بازي را از نزديک تماشا کرد.

* در دقايق پاياني دايي با فريادهايش به شدت به عملکرد بازيکنانش اعتراض داشت.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
پنجشنبه 27 تیر 1392 - 00:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 12 RE اخبارپرسپولیس
نماينده رويانيان عازم برزيل شدمدير عامل شرکت سرمايه گذاري صدرا سيستم پاسارگاد و نماينده مدير عامل پرسپوليس به منظور مذاکره نهايي و عقد قرارداد دو جانبه با دو باشگاه مطرح سائوپائولو و پالميراس عازم برزيل شد. به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در پي راه اندازي نمايندگي باشگاه پرسپوليس در برزيل و اقدامات انجام شده از طرف شرکت سرمايه گذاري صدرا سيستم پاسارگاد حامي پرسپوليس دعوتنامه‌هايي از طرف دو باشگاه مطرح سائوپائولو قهرمان سابق باشگاه هاي جهان و باشگاه مطرح پالميراس برزيل به منظور همکاري هاي دو جانبه به محمد رويانيان ارسال شده بود در همين راستا عبدالله تفرشي مدير عامل شرکت سرمايه‌گذاري صدرا سيستم پاسارگاد (SIS) و نماينده مدير عامل باشگاه پرسپوليس بامداد پنجشنبه عازم برزيل شد.نماينده رويانيان در اين سفر ضمن بازديد از امکانات اين دو باشگاه برزيلي جلساتي را با مديران ارشد بخش‌هاي مختلف اين دو باشگاه برگزار خواهد کرد. نتيجه مذاکرات انجام شده و توافقات به عمل آمده پس از تاييد مدير عامل باشگاه پرسپوليس در غالب يک قرارداد رسمي به امضا خواهد رسيد.تفرشي اعلام کرد: طي هفته جاري مذاکرات و مکاتبات در ضمينه‌هاي مختلف انجام شده که در اين سفر پس از بررسي نهايي منجر به امضاي قرارداد خواهد شد. اما اميدواريم در سايه اين همکاري‌هاي دو جانيه بتوانيم علاوه بر مسايل ورزشي در مورد درآمدزايي با دو باشگاه نيز گام‌هاي مهمي برداريم. نتيجه اين مذاکرات و توافقات نهايي متعاقبا اعلام خواهد شد.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
جمعه 28 تیر 1392 - 02:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | اخبارپرسپولیس | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS