زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 7:38 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دوستانی که مایل به مدیریت فروم هستند به ما اطلاع دهند


ارسال پاسخ
تعداد بازدید 90
نویسنده پیام
naghme3 آفلاین

بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 126
عضویت: 31 /1 /1392
محل زندگی: بندرعباسیم ساکن یزد
سن: 18
شناسه یاهو: s.setare62@yahoo.com
تشکرها : 16
تشکر شده : 17
فولاد خوزستان
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان یکی از باشگاه های خوزستانی حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است که در چند سال اخیر توانسته با کشف و پرورش بازیکنان بومی و مستعد این استان و همچنین سایر استان های کشور ، ضمن کسب عناوین متعدد در رقابت های فوتبال داخل کشور در رده های سنی مختلف ، اعتبار ویژه ای برای خود کسب نماید.

به واسطه اقدامات و تلاش های همه جانبه تمامی دست اندرکاران این باشگاه بوده که تاکنون بازیکنان زیادی در رده های مختلف ملی به تیم های ملی فوتبال کشورمان معرفی شده و با آن تیم ها به افتخارهای فراوانی در سطح بین المللی دست یافته اند.

بازیکنان مطرحی مانند ایمان مبعلی ، حسین کعبی ، ابراهیم میرزاپور ، جلال کاملی مفرد ، میلاد زنیدپور ، علی بداوی ، عادل کلاه کج ، پژمان منتظری ، کاوه رضایی و بختیار رحمانی از جمله بازیکنانی هستند که در چند سال اخیر در تیم های ملی مختلف فوتبال ایران به افتخارآفرینی و حضور در بلندای فوتبال آسیا پرداخته اند.



فولاد خوزستان فعالیت خود را از سال۱۳۶۵ و با تشکیل یک تیم فوتبال آغاز کرد. این تیم که زیر نظر شرکت ملی فولاد اداره می شد، با گردهم آوردن جمعی از جوانان با استعداد و گمنام منطقه کار خود را از دسته چهارم اهواز شروع کرده و با گذراندن یک مسیر شش ساله به دسته اول باشگاههای اهواز رسید و در ۱۳۷۰ قهرمان این رقابت ها شد. دو سال بعد به لیگ دسته دو خوزستان راه یافت. در اولین فصل حضورش در دسته یک قهرمان شد و به یک رده بالاتر راه یافت. در دومین سال حضورش در لیگ یک خوزستان (۷۴) قهرمان شد. فولاد برای راه یابی به لیگ کشور باید در مسابقات منطقه ای شرکت می کرد. اما انحلال تیم جنوب باعث شد تا فولاد بدون شرکت در مسابقات منطقه ای جایگزین این تیم در لیگ دو شود.

فولاد خوزستان در سال 1374 با خرید امتیاز تیم جنوب اهواز وارد مسابقات فوتبال دسته دوم جام آزادگان شد.

همایون شاهرخی در آن برهه ، هدایت تیم فولاد خوزستان در این رقابت ها را به عهده داشت که با درایت او و تلاش بازیکنان فولاد ، این تیم توانست به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور راه پیدا کند.

رقابت های جام آزادگان در سال 1380 به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور تغییر نام داد و فولاد در اولین سال حضور در این رقابت ها به عنوان سومی دست یافت و عنوان بهترین تیم شهرستانی این پیکارها را نیز از آن خود کرد.

فولادی ها در سال 1384 نیز دست به کار بزرگ دیگری زدند و در حضور تمامی بزرگان فوتبال ایران ، به قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور دست یافتند.

این امر با شکست تیم های مطرح استقلال و پرسپولیس تهران در هر دو بازی رفت و برگشت میسر شد!

تیم فولاد خوزستان فصل بعد با مشکلات فراوانی روبرو شد که از آن جمله می توان به بازسازی ورزشگاه تختی اهواز اشاره کرد که باعث شد این تیم به همراه دیگر تیم اهوازی حاضر در رقابت های لیگ برتر یعنی استقلال اهواز ، بازی های خود را در سایر شهرهای استان نظیر آبادان برگزار نماید و همین موضوع ضربات جبران ناپذیری را به این دو تیم وارد کرد و فولاد خوزستان در نهایت به عنوان هشتمی دست یافت.

فصل بعد نیز پس از یک سری مشکلات مالی و کاهش بودجه تیم های صنعتی و به خصوص فولاد خوزستان که به خروج جمع زیادی از بازیکنان مطرح و ملی پوش این تیم انجامید در پایان فصل ، متاسفانه فولاد خوزستان به دسته اول باشگاه های کشور نزول کرد.

فولاد یک فصل را در این رقابت ها سپری نمود و با شایستگی به عنوان نخست گروه خود نیز دست یافت اما با بدشانسی در مرحله پلی آف و در مصاف با تیم پیام خراسان هر چند که در دو بازی رفت و برگشت به تساوی دست یافت اما به دلیل قانون گل خورده در زمین خودی ، از راه یابی به لیگ برتر کشور بازماند!

پس از این اتفاق ناخوشایند ، رایزنی های بسیاری انجام شد و در نهایت ، با خرید امتیاز تیم سپاهان نوین اصفهان که مجوز صعود به رقابت های لیگ برتر را به دست آورده بود باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر خود را در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور دید.

سکان هدایت فولادی ها پس از بازگشت به لیگ برتر را مجید جلالی مربی خوشنام ایرانی بر عهده داشت که با این تیم به عنوان هفتمی مسابقات لیگ برتر دست یافت.

این در حالی است که مسعود رضاییان مدیرعامل باسابقه باشگاه فولاد خوزستان نیز در تابستان سال گذشته پس از سال ها تلاش در این باشگاه ، جای خود را به سیف الله دهکردی رییس موفق و محبوب هیات فوتبال استان خوزستان در هشت سال گذشته داد تا این باشگاه با تفکرات مدیریتی دهکردی وارد دور تازه ای از فعالیت های ورزشی خود گردد.

همچنین ، هدایت فولاد خوزستان در فصل جاری را در ابتدا لوکا بوناچیچ ، مربی سرشناس اهل کرواسی بر عهده داشت که متاسفانه موفق به نتیجه گری مناسب نشد و در هفته نهم ، جای خود را به مجید جلالی داد و سرمربیگری فولاد خوزستان در حال حاضر بر عهده ایشان می باشد.

فولاد خوزستان دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه تختی اهواز و برخی اوقات در ورزشگاه اختصاصی فولاد انجام می دهد اما با بازسازی و تجهیز ورزشگاه اختصاصی این باشگاه در منطقه صنایع فولاد ، انتظار می رود که دیدارهای آینده این تیم در این ورزشگاه برگزار شود.

این در حالی است که باشگاه فولاد یکی از معدود باشگاه های داخلی است که در تمامی رده های سنی در لیگ های کشوری حضور دارد و تیم های نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و امید فولاد خوزستان که در سال های گذشته عناوین فراوانی را در رقابت های فوق به دست آورده اند در فصل جاری هم به عناوین با ارزشی در این رده ها دست یافتند.

همچنین ، باشگاه فولاد خوزستان با خرید امتیاز تیم دسته دومی دیهیم اهواز در سال گذشته و راه اندازی تیم سایه این باشگاه با نام فولاد نوین خوزستان گام دیگری برای خدمت به فوتبال استان در زمینه شناسایی استعدادهای فوتبال در استان برداشت که خوشبختانه این تیم نیز در مسابقات لیگ دسته دوم خوش درخشید و در همان سال اول حضور خود در این رقابت ها ، با کسب قهرمانی در مسابقات لیگ دسته دوم ، جواز حضور در لیگ دسته اول را به دست آورد.

بر این اساس ، فولاد نوینی ها در فصل 89/88 در لیگ دسته اول فوتبال کشور موسوم به لیگ آزادگان به مصاف حریفان خود رفتند که متاسفانه نتایج خوبی نگرفتند و در نهایت ، علیرغم هم امتیاز بودن با دو تیم بالای سر خود در جدول گروه دوم ، به دلیل تفاضل گل بدتر نسبت به آن دو تیم ، به همراه تیم کوثر لرستان به رقابت های دسته دوم سقوط کردند تا فصل ناموفقی را در این مسابقات داشته باشند.

امضای کاربر : عشق یعنی در ره اوسربدار عشق یعنی لحظه های بیقرار
شنبه 31 فروردین 1392 - 04:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از naghme3 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: ADMIN &
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 1 RE فولاد با درخواست سازمان ليگ مخالفت کرد
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اين باشگاه درخواست سازمان ليگ مبني بر تغيير زمان بازي اين تيم با استقلال تهران را نپذيرفت.



حسين ابن قاسم گفت: سازمان ليگ برتر فوتبال اعلام کرده است، اين ديدار به جاي روز 15 ارديبهشت در روز 6 ارديبهشت و بازي با تيم نفت تهران در روز 13 ارديبهشت انجام شود که باشگاه فولاد خوزستان، اين درخواست را رد.

وي اضافه کرد: براساس برنامه قبلي سازمان ليگ، بعد از بازي با تيم تراکتورسازي تبريز، ما به بازيکنان خود استراحت داديم و آمادگي لازم را براي اين درخواست نداريم.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
شنبه 31 فروردین 1392 - 23:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 2 RE افشين: يک تا دو پيشنهاد خارجي دارم


مهاجم سرعتي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: يک تا دو پيشنهاد از تيم هاي خارجي براي فصل آينده مسابقات دارم.


آرش افشين گفت: از باشگاه هاي خارجي پيشنهاد دهنده نام نبرد و گفت: فعلا صلاح نيست نام اين تيم ها را اعلام کنم!

وي افزود: پس از قطعي شدن اين پيشنهادات، تيم مورد نظر خود را معرفي خواهم کرد.

به گزارش ايرنا، افشين به وضعيت خود اشاره کرد و گفت: فعلا دوران درمان مصدوميت خود را طي مي کنم، ضمن آنکه تمرين نرم و سبک را روزانه انجام مي دهم.

وي به بازي پيش رو يعني ديدار با تيم فوتبال استقلال تهران اشاره کرد و گفت: اين بازي براي هر دو تيم، سخت و حساس است زيرا تيم ما خواهان سه امتياز اين مسابقه است تا بتواند سهميه آسيايي را کسب کند و تيم استقلال تهران نيز قهرماني در جام دوازدهم ليگ برتر فوتبال را پيروزي در برابر فولاد خوزستان مي داند.

آرش افشين گفت: تيمي در اين بازي برنده خواهد شد که بتواند از فرصت ها و موقعيت هاي بدست آمده براي گشودن دروازه حريف استفاده کند.

وي به وضعيت تيم فولاد خوزستان در مسابقه هاي ليگ برتر فوتبال اشاره کرد و افزود: ما به جز ابتداي فصل که امتيازاتي را از دست داديم، در ديگر بازي ها خوب ظاهر شديم به طوري که در جريان ديدار با سه تيم بالاي جدول، آنها را شکست داده ايم.

افشين اظهار داشت: به رغم اينکه در دو بازي گذشته، چهار امتياز حساس از دست داديم ليکن هنوز اميدوار به کسب سهميه آسيايي و خشنود کردن هواداران خود هستيم.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 - 22:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 3 RE فولاد خوزستان
فولاد امروز به مصاف يادآوران شلمچه مي‌رودتيم فوتبال فولاد خوزستان امروز در ديداري تدارکاتي به مصاف يادآوران شلمچه مي‌رود.فولاد خوزستان در چارچوب هفته سي و سوم ليگ برتر روز 15 ارديبهشت به مصاف استقلال مي‌رود.به گزارش فارس، شاگردان حسين فرکي با توجه به تعطيلي بين هفته سي و دوم و سي و سوم براي حفظ تيم خود در شرايط مسابقه در يک ديدار تدارکاتي به مصاف يادآوران شلمچه مي روند. اين مسابقه از ساعت 17 در زمين اختصاصي فولاد برگزار مي شود.فولاد خوزستان نهم ارديبهشت در يک ديدار دوستانه ديگر به مصاف صنعت نفت آبادان مي رود.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 - 22:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 4 RE
فرکي: قهرماني فولاد را در ليگ برتر بعيد مي‌دانم

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: "امسال تلاش مي‌کنيم که جايگاه سال قبل خود را حفظ کرده و يا اگر بتوانيم آن را ارتقا دهيم."

حسين فرکي اظهار کرد: آمادگي تمام بازيکنانم يکسان نيست که البته طبيعي است؛ چرا که وقتي کارمان را شروع کرديم، تعدادي از بازيکنان با ما بودند ولي در ادامه نفراتي از جمله بازيکنان خارجي به جمع ما اضافه شدند. مي‌توان گفت نفراتي که به تيم اضافه شده‌اند، آمادگي‌شان به طور صددرصد نيست که البته اين موضوع جاي نگراني ندارد و به مرور سعي مي‌کنيم، شرايط را براي آمادگي اين بازيکنان فراهم کنيم.

به گزارش ايسنا ، سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان آمادگي شاگردانش را حدود 80 درصد دانست و گفت: خوشبختانه با توجه به اين‌که امسال نسبت به سال گذشته تغييرات زيادي نداشتيم و همچنين نفراتي که جذب کرده‌ايم، بازيکنان باتجربه‌اي هستند، مي‌توان گفت که آنها توانسته‌اند خيلي سريع خود را با تيم هماهنگ کنند که از اين جهت نسبت به فصل گذشته جلوتر هستيم.

وي در ادامه در ارزيابي‌اش از اردوهايي که اين تيم پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: در سه اردويي که برپا کرديم، هر اردو را به بخشي از کارمان اختصاص داديم. در اردوي اول در بروجرد، آمادگي جسماني را دنبال کرديم و در اردوي دوم سعي کرديم، هماهنگي بيشتري بين بازيکنان به وجود آوريم. در اردوي سوم نيز هدف‌مان انجام بازي‌هاي تدارکاتي و تمرين‌هاي تاکتيکي بود و به نظرم در هر سه بخش در اين اردوها با همکاري باشگاه و بازيکنان اهداف‌مان دنبال شد. از امروز نيز تمريناتمان در اهواز آغاز مي‌شود که در خلال آن يک ديدار تدارکاتي با تيم فولادنوين را روز جمعه (28 تير) برگزار خواهيم کرد.

وي همچنين درباره هدف تيم در فصل سيزدهم ليگ برتر گفت: به هر حال اتفاقي که سال گذشته براي فولاد افتاد، غيرقابل پيش‌بيني بود و سال گذشته نيز دوست داشتيم که در کارمان پيشرفتي حاصل شود که اين پيشرفت بسيار خوب حاصل شد؛ به صورتي که بر خلاف تصور همگان توانستيم سهميه آسيايي را نيز کسب کنيم. به هر حال اين موضوع مطمئنا امسال کار ما را سخت خواهد کرد؛ چرا که انتظارات از تيم ما بالا رفته است که ما هم متوجه اين موضوع هستيم و تلاش مي‌کنيم، جايگاه سال قبل خود را حفظ کرده و يا اگر بتوانيم آن را ارتقا دهيم و يا اين‌که حضور موفقي در آسيا و جام‌ حذفي داشته باشيم. همان‌طور که مي‌دانيد در فوتبال ممکن است هزار اتفاق بيفتد. به هر حال بايد ديد چه اتفاقاتي خواهد افتاد. به نظرم اکنون زود است که دراين‌باره صحبت کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که باتوجه به شرايط تيم فکر مي‌کند که فولاد امسال قهرمان شود، گفت: دوست دارم که اين اتفاق بيفتد ولي با توجه به شرايط تيم‌هاي ديگر اين موضوع را بعيد مي‌دانم. در کل بايد ديد که در چهار، پنج هفته ابتدايي ليگ چه اتفاقاتي مي‌افتد.


امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
چهارشنبه 26 تیر 1392 - 17:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | فولاد خوزستان | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS