زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 9:10 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دوستانی که مایل به مدیریت فروم هستند به ما اطلاع دهند


ارسال پاسخ
تعداد بازدید 84
نویسنده پیام
ADMIN آفلاین

بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
باشگاه چلسی
مورينيو: ممکن است باز هم خريد کنيم

شايعاتي در مورد پيوستن وين روني هم به چلسي به گوش مي رسد و مورينيو هم احتمال يک خريد گران قيمت را رد نکرد.

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، احتمال انجام خريدهاي بيشتر در بازار نقل و انتقالات تابستاني را رد نکرد.

به گزارش گل ، آبي ها تاکنون در اين تابستان بازيکناني مانند کوين ده بروين، مارکو فن خينکل، آندره شورله و مارک شوارتز را به خدمت گرفتند. در اين بين شايعاتي در مورد پيوستن وين روني هم به چلسي به گوش مي رسد و مورينيو هم احتمال يک خريد گران قيمت را رد نکرد.

او که همراه با تيمش در تايلند است و فردا ديدار دوستانه مقابل سينگا آل استارز انجام خواهد داد، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" باشگاه هاي بزرگ هميشه با بازيکنان بزرگ در ارتباط هستند اما هميشه شايعاتي هم وجود دارد.

تا 31 آگوست اگر بازيکني را بتوانيم به خدمت بگيريم که کيفيت تيم را بهتر کند، اين کار را انجام خواهيم داد اما تمرکز من، پيشرفت بازيکنان فعلي است.

ما مي خواهيم از همان ابتدا در صدر جدول باشيم و براي قهرماني مي جنگيم."

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
چهارشنبه 26 تیر 1392 - 00:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 1 RE
پيشنهاد عجيب چلسي براي روني رد شد


سران منچستريونايتد پيشنهاد عجيب چلسي براي مهاجم تيمشان را رد کردند.

باشگاه چلسي براي امضاي قرارداد با وين روني، پيشنهادي 10 ميليون پوندي به علاوه خوان ماتا يا داويد لوييز را به سران منچستريونايتد ارائه کرده بود که از سوي اين تيم رد شد.

به گزارش فارس، آينده روني در منچستريونايتد پس از آنکه اين بازيکن درخواست خروج از باشگاه را به سران اين تيم ارائه کرده بود با ترديدهاي زيادي روبه‌رو شده است.

ديويد مويس که به تازگي هدايت شياطين سرخ را عهده دار شده است اعلام کرد روني را به هيچ وجه به تيم ديگري واگذار نخواهد کرد. از سوي ديگر، ژوزه مورينيو بارها به تمجيد از روني پرداخته و اعلام کرده دوست دارد روني را به تيمش ببرد تا گزينه‌هاي تهاجمي بيشتري در اختيار داشته باشد.

اينکه سران چلسي در پيشنهاد خود خوان ماتا و داويد لوييز را گنجانده‌اند تا حدودي تعجب آور و عجيب است زيرا اين دو در طول فصل گذشته نمايش بسيار خوبي در اين تيم از خود ارائه کرده بودند. ماتا در 35 ديداري که به عنوان هافبک به ميدان رفت 12 گل زد و لوييز هم درخشش بسياري داشت و خيلي زود جاي خود را در دل هواداران باز کرد.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
پنجشنبه 27 تیر 1392 - 00:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 2 RE باشگاه چلسی
مورينيو: چلسي يک باشگاه ويژه استژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، با ستايش از تاثير اين باشگاه بر دوران حرفه اي اش، اين باشگاه لندني را "واقعا خاص" توصيف کرد.اين مربي پرتغالي در اولين مقصع حضورش در چلسي بين سال هاي 2004 تا 2007، دو قهرماني در ليگ برتر، دو قهرماني در جام اتحاديه و يک قهرماني در جام حذفي به دست آورد.او که بعد از 5 فصل حضور در باشگاه هايي مانند اينتر و رئال، به استمفوردبريج برگشته، تاکيد کرد که براي کار کردن در فوتبال، به يک شور نياز دارد.به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مهمترين مسئله براي بازيکنان و مربيان، داشتن شور کار کردن و خوشحالي است؛ چيزي که ما در اين باشگاه آن را داريم. ما حرفه اي هستيم اما در عين حال، همه ما به شغل مان عشق مي ورزيم.اگر بتوانيم ماموريت تان را انجام بدهيد، چه به عنوان بازيکن و چه به عنوان مربي، به اين خاطر نيست که به شما پول مي دهند يا اينکه اين کاري است که بايد انجام بدهيد، بلکه به خاطر خوشحالي و شوري است که احساس مي کنيد. اين مهمترين مسئله است.مهمترين مسئله براي من است که عميقا احساس مي کنم در يک باشگاه واقعا ويژه هستم. اگر چلسي براي من يک باشگاه واقعا ويژه شده، پس براي همه مي تواند يک باشگاه ويژه باشد.باشگاه هاي زيادي نيستند که اين ويژه را دارند؛ اينکه هواداران نام شما را فرياد مي زنند، نه تنها در استمفوردبريج، بلکه در سراسر دنيا. نمي توان احساسي بهتر از اين داشت."

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
جمعه 28 تیر 1392 - 23:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | باشگاه چلسی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS