زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 7:08 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دوستانی که مایل به مدیریت فروم هستند به ما اطلاع دهند


ارسال پاسخ
تعداد بازدید 121
نویسنده پیام
ADMIN آفلاین

بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
کلوپ هواداران رئال مادرید
چرا مورینیو «آقای خاص» است؟



رفتار، کارها، مصاحبه‌ها و عملکرد او در حوزه فوتبال کاری کرده تا همه به خاص بودن ژوزه مورینیو ایمان بیاورند.


خیلی ساده، ژوزه مورینیو هر جایی که می‌رود موفقیت را نیز با خود می‌برد. ممکن است او زیاد در یک باشگاه نماند ولی حضور او در یک تیم می‌تواند قهرمانی در جام‌های مختلف را تضمین کند.

رئال مادرید در فصل 12-2011 نسبت به همه تیم‌ها، پیروزی‌ و امتیاز بیشتری جمع آوری و گل‌های زیادتری نیز وارد دروازه حریفان کرده بود ولی در فصل جاری همه چیز برای «لس بلانکوز» تغییر کرد و بارسلونا توانسته با اختلاف 13 امتیازی صدر جدول را در اختیار خود بگیرد.

شاید غرور بیش از حد در فصل جاری موجب شد تا رئال در همان ابتدای فصل همه چیز را در لالیگا از دست بدهد. پس از آن مورینیو با ایکر کاسیاس مشکل پیدا کرد و دروازه‌بان شماره یک رئال و تیم ملی اسپانیا را از ترکیب ثابت کنار گذاشت. فلورنتینو پرس، رییس باشگاه نیز مجبور شد تا به حمایت از مربی پرتغالی تیمش برخاسته و به کاسیاس و دیگر بازیکنان کلیدی بگوید در این تیم یا جای آنها است یا مورینیو.

شایعه‌های بسیار زیادی در رسانه‌ها در مورد درگیری مورینیو و بازیکنان اسپانیایی رئال مادرید منتشر شد. این اتفاق‌ها در حالی رخ داد که رئال در لالیگا به تیم‌های نه چندان مطرح باخت. یارگیری بسیار ضعیف او در تابستان نیز بر گرفتاری‌های او در میانه‌های فصل افزود تا اینکه همه چیز در این تیم مصیبت‌بار شود.

ولی مادرید از ابتدای سال جدید میلادی به یک باره به پا خواست. آنها به جمع 4 تیم پایانی در لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند و در کوپا دل ری نیز بارسلونا را در 2 دیدار رفت و برگشت مغلوب کردند. خرید دیگو لوپز در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه به نوعی قوهای سپید را از بحران درآورد. نمایش خیره کننده او برابر منچستریونایتد موجب صعود رئال به یک چهارم شد تا الکس فرگوسن، سرمربی یونایتدها در ستایش از او بگوید: «در بسیاری از دقیقه‌ها که به سمت دروازه رئال حمله می‌کردیم و لوپز توپ‌ها را دفع می‌کرد، احساس می‌کردم اگر کاسیاس دروازه‌بان رئال بود، همه آن توپ‌ها وارد دروازه شده بودند.»

درگیری، درام و موفقیت اجزای لاینفک مربیگری مورینیو هستند. این مربی پرتغالی تاکنون و شاید هم برای همیشه با آن اخلاق‌های جنجالی‌اش،‌ با صحبت‌های جالب توجه در کنفرانس‌های خبری، دعوت به سکوت کردن تماشاگران لیورپول در فینال جام‌ها، خروج از ورزشگاه در سبد رخت چرک، صحبت‌هایش در مورد آندریاس فریسک و فرانک ریکارد، درگیری با پپ گواردیولا و انگشت کردن در چشم تیتو ویلانووا، بازهم تشنگی زیادی برای پیروزی و موفقیت دارد. مورینیو فوق العاده است، خاص است. خودش هم این را می‌داند

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
شنبه 31 فروردین 1392 - 01:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 1 RE پيروزي رئال مادريد با گلزني اوزيل
تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري خانگي به پيروزي رسيد.


در يک بازي ديگر از هفته سي و دوم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان رئال بتيس بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

به گزارش فارس، گل نخست بازي توسط اوزيل در دقيقه 45 به ثمر رسيد و رئال مادريد را در نيمه نخست يک بر صفر پيش انداخت، در نيمه دوم و در دقيقه 57 کريم بنزما گل دوم رئال را زد تا اختلاف دو برابر شود اما جرج مولينا در دقيقه 73 از روي نقطه پنالتي يکي از گل‌ها را جبران کرد.

در ادامه باز هم هافبک آلماني رئال مادريد موفق شد در دقيقه 90 گل دوم خود و گل سوم رئال را وارد دروازه بتيس کند تا نتيجه 3 بر يک شود.

رئال مادريد با اين پيروزي 71 امتيازي شد و جايگاه دومي خود در جدول رده بندي لاليگا را تثبيت کرد.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
شنبه 31 فروردین 1392 - 22:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 2 RE 15بازيکن رئال خواستار خروج مورينيو از برنابئو
بازيکن رئال مادريد خواستار قطع همکاري رئال مادريد با مورينيو براي سرمربيگري اين تيم در فصل بعد شدند.



خبرگزاري فرانسه در خبري اعلام کرد که روزنامه ال پايس چاپ اسپانيا مدعي شده است که 15 بازيکن رئال مادريد به اضافه 5 تن از بازيکنان قديمي و ارشد اين تيم خواستار قطع همکاري قوهاي سپيد با مورينيو سرمربي کنوني اين تيم براي فصل بعد شده‌اند.

به گزارش فارس، اين بازيکنان نمي‌خواهند که مورينيو سرمربي پرتغالي اين تيم براي فصل بعد روي نيمکت اين تيم بنشيند.

ال پايس روز شنبه گزارش داده است که مورينيو تا سال 2016 با رئال مادريد قرارداد دارد اما زمزمه‌هايي به گوش مي‌رسد که مي‌خواهد رئال را ترک کند.

روز جمعه مانوئل آلوارز رئيس باشگاه سي دي کانياس که پسر مورينيو عضو آن است مدعي شده بود که سرمربي پرتغالي رئال مادريد به وي گفته است که فکر نمي‌کنم براي فصل بعد در رئال مادريد باشم.

به هر حال آقاي خاص مدعي شده که رابطه خوبي با فلورنتينو پرز مديرعامل باشگاه رئال دارد و درباره همکاري آينده‌اش با رئال مادريد در آخر فصل با پرز تصميم‌گيري و صحبت خواهد کرد.

مورينيو همچنين گفته که رابطه خوبي با خوزه آنخل سانچس مدير ورزشي رئال دارد و اين باعث مي‌شود که آرام باشند و بدون دغدغه به آناليز تيم براي بازي‌هاي آينده رئال بپردازند.

همچنين روزنامه ال پايس مدعي شده که بر اساس يک نظرسنجي که از سوي پرز از بين بازيکنان رئال مادريد صورت گرفته است، اکثر آنها علاقه‌اي به ادامه همکاري با مورينيو براي سرمربيگري اين تيم در فصل بعد را ندارند.

ضمن اينکه 5 بازيکن قديمي رئال مادريد نيز مخالف ادامه همکاري رئال با مورينيو هستند و مدعي شده‌اند که از چند باشگاه پيشنهاد دارند و در صورتي که رئال مادريد با مورينيو قطع همکاري نکند آنها باشگاه را ترک خواهند کرد.

براي همه مشخص شده که مربي اسبق چلسي با يکسري از بازيکنان رئال از جمله سرخيو راموس و ايکر کاسياس رابطه خوبي ندارد و اخيرا نيز لوپز را جايگزين کاسياس درون دروازه اين تيم کرده است، ضمن اينکه ژابي آلونسو نيز که قراردادش با رئال مادريد سال 2014 به اتمام مي‌رسد، تاکنون هيچ واکنش و علاقه‌اي براي تمديد قرارداد با قوهاي سپيد از خود نشان نداده است که به ادعاي اين روزنامه يکي از علت‌هايش مي‌تواند رابطه نامناسب اين بازيکن با مورينيو باشد.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
شنبه 31 فروردین 1392 - 23:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 3 RE
تمايل اوزيل به تمديد قرارداد با رئال تا 2019




هافبک آلماني رئال مادريد به تمديد قراردادش با رئال تا سال 2019 مي‌انديشد.

مسعود اوزيل اميدوار است براي تمديد قرارداد به مدت 3 سال با رئال مادريد به توافق برسد. قرارداد جديد باعث خواهد شد هافبک آلماني تا ژوئن 2019 در کنار خريدهاي جديدي چون دني کارواخال و آسير ايارامندي در تيم بماند.

به گزارش فارس، اوزيل که 3 فصل پيش در سن 22 سالگي به رئال مادريد پيوست، در نظر دارد قرارداد جديدي با رئال مادريد به امضا برساند که باعث مي‌شود تا سن 31 سالگي در اين تيم بماند. بر اساس گزارش روزنامه بيلد آلمان تيم‌هاي زيادي از جمله تيم‌هاي ليگ برتري و بايرن‌مونيخ که گوارديولا آن را خريدي ايده‌آل براي رسيدن به قهرماني در اروپا مي‌دانست، خواهان به خدمت گرفتن هافبک آلماني بوده‌اند.

اوزيل که روز گذشته پس از پايان تعطيلاتش به رئال مادريد بازگشت، اين هفته مسئله تمديد قراردادش را بررسي خواهد کرد. مصطفي اوزيل، پدر و مديربرنامه‌هاي وي جلسه‌اي با مسئولان باشگاه در پايان فصل برگزار کرد که توافقي حاصل نشد.

اوزيل مدعي شده است که به خروج از باشگاه فکر نکرده و افزود: هيچ انگيزه‌اي براي جدايي از رئال ندارم که بخواهم اين مسئله را بررسي کنم.


امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
سه شنبه 25 تیر 1392 - 16:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | کلوپ هواداران رئال مادرید | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS