زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 7:38 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دوستانی که مایل به مدیریت فروم هستند به ما اطلاع دهند


ارسال پاسخ
تعداد بازدید 72
نویسنده پیام
ADMIN آفلاین

بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
باشگاه بایرن مونیخ
این تاپیک مربوط به باشگاه بایرن مونیخ و تمام اخبار و گزارشات در این تاپیک قرار می گیره

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
شنبه 31 فروردین 1392 - 02:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
naghme3 آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 126
عضویت: 31 /1 /1392
محل زندگی: بندرعباسیم ساکن یزد
سن: 18
شناسه یاهو: s.setare62@yahoo.com
تشکرها : 16
تشکر شده : 17
پاسخ : 1 RE شوک بزرگ به بایرن در آستانه بازی بزرگ اروپایی

شوک بزرگ به بایرن در آستانه بازی بزرگ اروپایی
در آستانه برگزاری دیدار تیم های فوتبال بایرن مونیخ آلمان و بارسلونای اسپانیا در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام قهرمانان اروپا، رییس باشگاه بایرن مونیخ و یکی از مدیران باسابقه و قدرتمند فوتبال این کشور،متهم به فرار مالیاتی شد.


هفته نامه فوکوس و برخی از نشریات شهر مونیخ از فرار مالیاتی ˈاولی هوینسˈ و اقدام وی در خارج کردن صدها میلیون یورو پول نقد از کشور و پس انداز آن در بانک های سوئیس خبر دادند.

انتشار اخبار گسترده درمورد اتهام رییس باشگاه پرطرفدار بایرن مونیخ مبنی بر فرار مالیاتی که یکی از سنگین ترین جرایم در آلمان شناخته می شود با واکنش های تندی از سوی شخصیت های سیاسی، ورزشی ، اجتماعی و همچنین افکار عمومی و رسانه های این کشور مواجه شده است.

ˈاشتفن زایبرتˈ،سخنگوی دولت آلمان روز دوشنبه در نشست خبری سخنگویان دولت با خبرنگاران،در این رابطه گفت: بسیاری از آلمانی ها از جمله شخص صدر اعظم از عملکرد هوینس ناامید شده اند و این دلسردی به خاطر کارهای مثبتی است که وی در طول سال های گذشته انجام داده است.

زایبرت افزود: واقعیت این است که هوینس این روزها به خاطر تقلب مالیاتی،مورد انتقاد قرار دارد و بی شک این اقدام جرم بسیار سنگینی برای فرد شناخته شده ای مثل هوینس خواهد بود.

فوکوس و دیگر رسانه های آلمانی از جمله روزنامه آبند سایتونگ چاپ مونیخ که برای اولین بار اقدام به انتشار این خبر کرده است،مدعی شده اند که اولی هوینس با فرار مالیاتی،صدها میلیون یورو پول نقد خود را به سوئیس که به بهشت مالیاتی معروف است،انتقال داده اما رییس متمول باشگاه بایرن مونیخ تاکنونه هیچ اظهار نظری در این رابطه نداشته و سکوت اختیار کرده است.

دادستانی آلمان نیز تاکید کرده که تحقیقات خود برای بررسی وضعیت حساب های بانکی هوینس از جمله بانک سوئیسی را آغاز کرده است.

اولی هوینس قبل از به نتیجه رسیدن توافق آلمان و سوئیس در زمینه اعلام فهرست آلمانی های دارنده حساب در بانک های سوئیس،ماه ژانویه به صورت داوطلبانه با مراجعه به اداره مالیات اعلام کرد که پول های خود را در یک بانک سوئیسی پس انداز کرده است.

دولت های آلمان و سوئیس در راستای اقدامات خود برای مبارزه با فرار مالیاتی در تلاش برای امضای توافق نامه ای بودند که بر مبنای آن اسامی آلمانی هایی که در بانک های سوئیسی حساب دارند مشخص می شد، که البته این توافق در مراحل نهایی شکست خورده و به هیچ عنوان عملی نشد.

هوینس علاوه بر ریاست باشگاه بایرن مونیخ به عنوان یکی از ثرتمند ترین باشگاه های فوتبال در دنیا مالکیت یک کارخانه بزرگ و محبوب تولید سوسیس در آلمان را نیز در اختیار دارد.

این مدیر ورزشی از نظر سیاسی نیز چهره شناخته شده ای در آلمان است که رابطه نزدیکی با حزب سوسیال مسیحی ها به عنوان شریک ائتلافی حزب حاکم دموکرات مسیحی ها در این کشور بوده و از رابطه نزدیکی با صدراعظم آنگلا مرکل برخوردار است.

تیم های فوتبال بایرن مونیخ آلمان و بارسلونای اسپانیا در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا سه شنبه شب در ورزشگاه آلیانس آره نای مونیخ با هم دیدار خواهند کرد.

منبع: ایرنا

امضای کاربر : عشق یعنی در ره اوسربدار عشق یعنی لحظه های بیقرار
دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 - 18:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ADMIN آفلاین


بازیکن اصلی
ارسال‌ها : 194
عضویت: 30 /1 /1392
شناسه یاهو: sniper_ra
تشکرها : 14
تشکر شده : 18
پاسخ : 2 RE باشگاه بایرن مونیخ
روبن: نمي‌خواهيم بايرن مانند بارسلونا شود


هافبک هلندي بايرن مونيخ تاکيد کرد، نمي‌خواهند تيم‌شان مانند بارسلونا شود.

آرين روبن به همراه بايرن مونيخ در فصل گذشته موفق به فتح سه گانه شد، از حضور جوزپه گوارديولا در اين تيم ابراز رضايت کرده ولي به هيچ وجه دوست ندارد بايرن مانند بارسلونا شود.

به گزارش فارس،‌ روبن 29 ساله تاکيد کرده که باواريايي‌ها همچنان به پيشرفت خود ادامه خواهند داد و نمي‌خواهند از تيمي تقليد کنند.

«ما کيفيت بازي خودمان را خواهيم داشت اما بسياري بر اين باور هستند که بايد از بارسلونا کپي‌برداري کرد. ما نشان داديم که از راهي که خودمان مي‌شناسيم نيز مي‌توان موفق به فتح جام شد. اين به خودمان بستگي دارد که قدم بعدي را برداشته و به تيم بهتري بدل شويم. نمي‌خواهيم بايرن به بارسلونا تبديل شود.»

روبن که در پيروزي دو بر يک بايرن مونيخ مقابل بورسيا دورتموند گل پيروزي‌بخش تيمش را در فينال ليگ قهرمانان اروپا وارد دروازه حريف کرد، دوست دارد در فصل آينده جام‌هاي بيشتري را به دست آورد.

امضای کاربر :

[We remember Captain]
[/align]
چهارشنبه 26 تیر 1392 - 00:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | باشگاه بایرن مونیخ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS